motocykly Fantic

XX 250

XX 250

Všichni si mysleli, že je hotovo, ale naše 2T je v tak dobrém stavu, že XX250 vyhrál evropský EMX250 , čímž smetla konkurenci 4-taktů.

Dokonce se nám podařilo vyzvat 450 na prvním evropském podniku světové MXGP a nyní jsou všechny naše zkušenosti a ocenění připraveny a čekají na vaše pravé zápěstí.

ADRENALIN A EXPLOZIVNÍ DVOUTAKTNÍ SÍLA

Jak bylo slíbeno, Fantic Racing dolaďuje tlukoucí srdce XX250 pístem od týmu Maddii Factory, který šampionátům dominuje.

S výfukovým systémem Fantic a dvojitou mapovací řídicí jednotkou se XX250 stává v případě potřeby ještě výkonnější a výbušnější, ale vynikající podvozek usnadňuje manipulaci.

Extrémně silná , ale vyvážená zbraň.

NEJEN COOL

Fantastická pochromovaná expanzní trubka řekne světu nahlas a jasně o zázracích dvoutaktu.

Naše oddělení výzkumu a vývoje tvrdě pracovalo na komponentě, která je klíčová pro výkon a je navržena speciálně pro použití na vysoké úrovni MX.

Díky hliníkovému tlumiči hluku zajišťujeme také dodržování předpisů FIM. 100% připraveno na závod!

BEZKONKURENČNÍ BALENÍ

XX250 se může pochlubit nejkonkurenceschopnějším rámem a odpružením ve své třídě. Výjimečně přesný high-tech polo-dvoukolébkový rám z hliníku pro optimální tuhost a lehkost, váží pouhých 8 kg.

Jaký je to pocit jezdit? Maximální přesnost a odezva pro špičkový výkon za jakýchkoli podmínek.

Odpružení Kayaba je měřítkem pro off-road již léta a není třeba jej představovat. Tlakové vidlice Kayaba SSS (Speed ​​Sensitive System) 48 mm s uzavřenou kazetou mají zdvih 300 mm a jsou plně nastavitelné pro předpětí, odskok a kompresi. Perfektní přizpůsobení pro jakoukoli úroveň ježdění, od začátečníků až po závodní profesionály. Mono tlumič je také Kayaba se zdvihem kol 315 mm.

ZAMĚŘTE SE

Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.

To je důvod, proč jsme spolupracovali s továrním týmem na vývoji speciálních tenkých plastů, bez překážek a dokonale tvarovaných, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a jízdní pozici.

POUZE ZÁLEŽÍ NA ZÁVODU

Ale jak skvělé je vyměnit filtr jednou rukou? Nejsou potřeba žádné nástroje a během několika sekund můžete znovu začít. Co se opravdu počítá, je čas na sedadle, ne zastávky v boxech.

Tak jednoduché, že se to rýmuje s výkonem.

Po pečlivé analýze průtoku a zkušebních jízdách s našimi jezdci zvolili inženýři Fantic optimalizovanou velikost pro maximální výkon. Nový design také zaručuje minimum nečistot, takže do filtru TwinAir vstupuje pouze čerstvý vzduch.

JAK MĚ CHCEŠ

Jaká je dnes trať? Mokrý písek? Dokonale zabalená špína? Žádný problém.

XX250 je dodáván se dvěma nastaveními mapování motoru přístupnými z řídítek.

Soft Mapping zpožďuje čas zážehu, poskytuje jemnější podání a doporučuje se pro zrádnější terén, pro kolo, které je vždy citlivé a ovladatelné, aniž by obětovalo adrenalinový nával maximálního výkonu.

Specifikace

MOTOR

Homologace: Euro 5
Objem: 249 ccm
Karburátor: Kehin ø38
Kompresní poměr: 8.9 ~ 10.6 : 1
Zdvih: 72.0 mm
Vrtání: 66,4 mm
Převody: 5
Motor: Jednoválec 2-taktní se sacím jazýčkovým ventilem a výfukem YPVS
Mazací systém: Premix
Systém zapalování: CDI
Startovací systém: Kickstarter
Spojka: Mokré, vícekotoučové

PODVOZEK

Rám: Hliníková částečně dvojitá kolébka
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 80/100x21 - 110/90x19
Brzdy: Hydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 300 mm
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 315 mm
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 19x2,15

CELKOVÉ ROZMĚRY

Výška sedadla: 970 mm
Délka: 2185 mm
Výška: 1290 mm
Palivová nádrž: 8 l
Rozvor: 1485 mm
Hmotnost: 98 kg

Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross Fantic 250 XX Motocross