motocykly Fantic

Scrambler 700

SCRAMBLER 700

Od výkonu – díky fantastickému paralelnímu dvouválcovému motoru o objemu 689 ccm – přes elektronický paket až po podvozek nejvyšší úrovně, vše bylo předmětem důkladné studie oddělení výzkumu a vývoje Fantic. Pouze jedna základní charakteristika zůstala stejná, dokonalá rovnováha mezi zábavou na silnici a v terénu, jak se na autentický scrambler patří.

Caballero 700 se jako jediný model v segmentu může pochlubit sadou parametrů, které mu umožňují bez starostí zdolávat silnice a traily: 19" a 17", kola s drátěnými paprsky a optimalizované odpružení v kombinaci s hmotností pouhých 175 kg (bez paliva) zajišťují agilitu, bezpečnost a přesnost jízdy v jakémkoli terénu.

MOTOR

Vlajková loď této řady je vybavena velmi uznávaným paralelním dvojčetem CP2 od Yamahy, které poprvé ponechává japonské modely, aby přijaly italský podvozek.

Dokonalý výkon pro zábavu na silnici i v terénu, 74 k při 9 000 ot./min, přichází s novou robustní křivkou točivého momentu, která poskytuje silný výkon v celém rozsahu otáček: 60 Nm konstantních až do 8 000 ot./min, s vrcholem 70 Nm při 6 500 ot./min.

Tyto hodnoty jsou výsledkem zdlouhavého vývoje designu a kalibrace celého výfukového a sacího systému, který se vyznačuje jedinečným mapováním vzduchové komory a motoru.

Caballero 700 poskytuje výjimečný výkon a potěšující výkon, což z něj činí ideální volbu pro cesty střední třídy. Jeho útulné sedadlo poskytuje dostatek prostoru pro spolucestujícího.

PODVOZEK

Vynikající vyvážení podvozku Caballero 700 pochází z nového vysoce odolného ocelového rámu a kyvného ramene vyrobeného z vysoce kvalitního hliníkového odlitku.

Odpružení Marzocchi se skládá z robustní 45mm upside-down vidlice a monoshocku s nastavitelným předpětím.

Nastavení odpružení a 150 mm zdvihu jsou výsledkem optimalizace a rovnováhy nalezené po bezpočtu kilometrů jízdy za všech podmínek: rychlé tratě, dálnice, zakroucené smíšené silnice, polní cesty a offroadové cesty.

Caballero 700 také poskytuje výjimečný brzdný výkon. Toto kolo hravě zvládne jakoukoli silnici díky výkonné kombinaci 330mm kotouče a 4pístkových třmenů Brembo vpředu a 240mm kotouče s třmenem Brembo vzadu.

ESTETIKA

Styl je inspirován jednou z nejslavnějších verzí v historii Caballera: 125 RC z let 1974 až 1976.

Na první pohled je Caballero 700 snadno rozpoznatelné díky svým čistým a jednoduchým liniím, pečlivě vytvořeným ve Fantic Style Centre. Ikonické prvky, jako je červená nádrž, kulaté světlomety a žluté soutěžní štítky na bočních panelech, se mísí s moderními prvky, jako jsou CNC obrobené plechy motoru a trojité svorky a uhlíková ochrana výfukového systému.

TECHNIKA

Caballero 700 je vybaveno nejmodernější elektronikou. Jde o první scrambler na světě s ikonickou kulatou 3,5" TFT obrazovkou s integrovaným Bluetooth pro ovládání hovorů a médií.

Prostřednictvím obrazovky a bloků spínačů na řídítkách je možné zvolit tři jízdní režimy: STREET, OFFROAD (speciálně navržený pro opuštění obvyklých silnic) a CUSTOM, který umožňuje jezdci nakonfigurovat všechny ABS v zatáčkách a trakci. Nastavení ovládání dle přání až do úplné deaktivace.

Výbavu doplňuje full-LED osvětlovací systém.

BEZPEČNOST

Caballero 700 je první Fantic, který standardně nabízí ABS v zatáčkách a kontrolu trakce.

Propracovaná inerciální měřicí jednotka (IMU) umožňuje ovládání kola i při naklonění kola a nabízí přesné a spolehlivé elektronické zásahy.

Oba ovládací prvky lze plně deaktivovat, pokud to jízdní podmínky vyžadují, například v nejnáročnějších terénních podmínkách. 

Specifikace

MOTOR

Homologace: 
Objem: 689 ccm
Maximální točivý moment: 
Zdvih: 68,6 mm
Palivový systém: Elektronické vstřikování – duální tělo škrticí klapky ø 38mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nerezové oceli
Motor: Dvouválec 4taktní, kapalinou chlazený
Maximální výkon:
Vrtání:
Rozdělení: 
Startér: Elektrický
Spojka: Mokrý multidisk
Spotřeba paliva:

PODVOZEK

Rám: Jednorám z CRMo oceli
Pneumatiky: 110/80 R19, 150/70 R17
Brzdy: ø330mm plovoucí přední kotouč, Brembo ø32 4-pístkový radiální třmen P4.32 – ø245mm zadní kotouč, Brembo třmen
Přední odpružení: VRM-Marzocchi ø45mm obrácené představce
Zadní odpružení: Monotlumič VRM-Marzocchi s nastavením předpětí
Emise CO2:
Kyvné rameno: Z hliníku s proměnným průřezem a progresivním spojením
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS:Kontinentální ABS v zatáčkách (vypínatelné) + kontrola trakce (vypínatelné)
Zdvih předního odpružení:
Zdvih zadního odpružení:

CELKOVÉ ROZMĚRY

Výška sedadla: 820 mm
Délka: 
Palivová nádrž: 13 l
Rozvor: 1460 mm
Hmotnost: 175 kg

SCRAMBLER 700 SCRAMBLER 700