To jsou dvě klíčová slova pro náš čtvrtlitrový motor, ideální velikost motoru pro Enduro.
Je tak inteligentní, vše, co k nastavení potřebujete, je váš chytrý telefon; tak vysoce výkonný, že vyhrál Six Days 2021 s týmem Itálie
Skvělý výkon , ale snadno ovladatelný, aby se zabránilo zbytečnému unavování profesionálních jezdců a omezování amatérů .
Naše 250 ccm vždy ví, jak se chovat: vysoce výkonné , lehké a spolehlivé .
Charakteristiky, které vyplývají z řady solidních řešení, jako je dvojitý vačkový hřídel a hnací hřídel, a nádech šílenosti .
Obrácená hlava v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost a zaručuje mimořádnou agilitu a působivou ovladatelnost.
Výfukový systém je nezbytnou součástí pro to, abyste z našeho 4-taktu získali to nejlepší.
Rozdělovač, vyvinutý ve spolupráci se společností Arrow , těsně obepíná válec, aby se soustředila hmotnost, zatímco hliníkový terminál uvolňuje veškerou sílu a vzrušující zvuk 250.
Chcete zapnout šest pencí? Chcete na poslední chvíli opravit kurz, abyste se vyhnuli překážce?
K tomu byl navržen náš vynikající hliníkový rám.
Lisované, extrudované a tlakově lité komponenty spojují své síly, aby zaručily ideální rovnováhu lehkosti a tuhosti , hbitosti a přesnosti .
Vysoce kvalitní odpružení by mělo zaručit ultra přesné ovládání, využívající každý milimetr zdvihu k filtrování terénu a udržení pouze toho, co jezdec potřebuje.
Proto jsme zvolili KYB a 48mm tlakovou uzavřenou vidlici SSS (Speed Sensitive System) se zdvihem 300 mm a supernastavitelným pro předpětí, prodloužení a kompresi.
Mono tlumič je také Kayaba se zdvihem kol 315 mm.
Jezdec se stává vítězem, pokud je jeho výkon konzistentní od začátku do konce.
Centrální nádrž o objemu 8 litrů nám umožnila pracovat s týmem Enduro Factory na ergonomickém designu, který je elegantní, čistý a tvarovaný.
Design sedadla je také klíčový, pohodlný a skvěle se drží. A to vše proto, abychom vám nabídli maximální pohodlí a svobodu, od nedělní vyjížďky až po 6denní akci.
Se speciální aplikací WiGET je to jako mít několik kol v jednom.
Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se ECU motocyklu přizpůsobí jednomu z mapovacích nastavení vyvinutých Fantic Racing , nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.
Je také možné odečítat měřidlo motocyklu, přidávat servisní poznámky, získávat diagnostiku a zobrazovat data motoru v reálném čase .
Existuje disciplína s více překážkami a nástrahami než Enduro ?
Chceme, abyste se bez obav pustili do jakéhokoli kurzu, a proto je model XEF250 dodáván s chrániči rukou a robustním standardem motoru.
Homologace: Euro 5
Objem: 250 ccm
indukce: Vstřikování paliva
Kompresní poměr: 13.8: 1
Zdvih: 53,6 mm
Vrtání: 77,0 mm
Převody: 6
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený, 4 ventily, DOHC
Mazací systém: Mokrá jímka
Systém zapalování: TCI
Startovací systém:: Elektrický startér
Spojka: Mokré, vícekotoučové
Rám: Hliníkový obvodový rám
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 90/90x21 - 140/90x18
Brzdy: ydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø245mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 310 mm
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 317 mm
Emise CO2: 83 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 18x2,15
Výška sedadla: 955 mm
Délka: 2175 mm
Výška: 1270 mm
Palivová nádrž: 7,9 l
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 115 kg